۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

فاطمه گلزار: همسرم حاضر به شركت در دادگاه نشد

روزچهارشنبه جلسه رسیدگی به پرونده سوم دکتر محمد سیف زاده حقوقدان و فعال حقوق بشر به اتهام نامه به سید محمد خاتمی تشکیل شد. این وکیل برجسته به علت عدم حضور هیئت منصفه در دادگاه انقلاب، در آن حضور نیافت.

لازم بذکر است، محمد سیف زاده دادگاه انقلاب را از اساس غیرقانونی دانسته و تصریح کرده است که به دلیل نبود هیات منصفه وعلنی نبودن دادگاه آن را نامشروع و به دلیل دخالت مقامات اطلاعاتی درروند رسیدگی قضایی، آن را عادلانه نمی داند.

محمد سیف زاده، که یکی از موسسان کانون مدافعان حقوق بشر و دبیر کمیته انتخابات آزاد و سالم و عادلانه ایران و عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات است، در آبان ماه سال 89 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر ایران به 9 سال زندان و 10 سال محرومیت از وکالت محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدید نظر به دو سال کاهش یافت. وی اواخر فروردین ماه سال جاری نیز به اتهام "خروج غیر قانونی" از کشور توسط نیروهای امنیتی ارومیه بازداشت و پس از دو ماه بازجویی به زندان اوین منتقل شد و اکنون در بند 350 زندان اوین به سر می برد.

فاطمه گلزار همسر محمد سیف زاده در خصوص جلسه روز چهارشنبه رسیدگی به پرونده سوم همسرش به "جرس" می گوید: "آقای سیف زاده به علت اینکه دادگاه انقلاب را به دلیل عدم حضور هیئت منصفه مرجع صالحی نمی دانند در این دادگاه شرکت نکردند. در این پرونده وکالت ایشان را من بر عهده داشتم که به درخواست ایشان در این دادگاه حضور نیافتم و فقط لایحه ایشان را بردم."

شهریور ماه سال جاری محمد سیف زاده، در نامه ای به سید محمد خاتمی از نقض گسترده حقوق قضایی در نظام دادگستری کشور گفته و هشدار داده بود که هیچ راهی جز انحلال و برچیدن این مراجع غیر قانونی و اصلاح ساختاری قوه قضائیه وجود ندارد.

این قاضی سابق دادگستری در بخشی از نامه خود آورده است: "هر نظامی که دارای دادگستری خوب و روزنامه ها و احزاب آزاد باشد، دچار انقلاب و اضمحلال نمی گردد. اگر در زمان رژیم گذشته دادگستری خوبی می داشتیم انقلاب واقع نمی شد، چه انقلاب زمانی حادث می گردد که مردم ستمدیده مرجعی جهت احقاق حق نیابند. اما به عنوان قاضی و وکیل دادگستری با سابقه ای طولانی باید انصاف را رعایت کنم و بگویم دادگستری آنقدرها بد نبود. 

اما اکنون رئیس سابق قوۀ قضائیه می گوید دادگستری را ویرانه ای تحویلم دادند و او ویرانه تر تحویل رئیس فعلی داد. باید هر انسان مصلحی قبل از هر اصلاحی دادگستری را از اساس سالم، و مراجع غیر قانونی را برچیده و بعد از ۳۲ سال آرزوی مردم در جهت اجرای قانون اساسی و شعار جنابعالی مبنی بر "اجرای بدون تنازل قانون اساسی" و مهم ترین هدف همه ما را محقق سازد."

همسر سیف زاده با بیان اینکه سه پرونده تاکنون برای آقای سیف زاده تشکیل داده اند، بیان می کند: " در پرونده اول حکم نه سال زندان و ده سال محرومیت از وکالت برای ایشان صادر کردند که بعد به دو سال کاهش یافت. در پرونده دوم هم اتهام خروج غیرمجاز به ایشان زدند و پرونده سوم هم که امروز جلسه رسیدگی به آن تشکیل شد بخاطر نامه ای است که به آقای خاتمی نوشتند. هنوز حکم این دو پرونده در مرحله قطعیت نیست."

خانم گلزار در خصوص آخرین وضعیت جسمانی همسرش ادامه می دهد: " آقای سیف زاده سابقه سنگ کلیه، دیسک کمر، ناراحتی پروستات دارند و علاوه بر این مشکلات آب مروارید هم دارند و وضعیت دندانهایشان هم باید رسیدگی شود. بخاطر همین مشکلات خود من برای رسیدگی پزشکی ایشان پیگیری می کنم که به بعضی از آنها جواب داده اند و بعضی را نپذیرفتند.

هفته آینده هم قرار است به همراه مامور برای یکی و دو سه ساعت برای یکسری چکاپ های ضروری از زندان خارج شوند و خدا را شکر در حال حاضر مشکل نگران کننده ای ندارند. خود ایشان هم بخاطر اینکه بازداشت خودشان را "غیرقانونی" می دانند تقاضایی از جمله مرخصی از آنها نمی کنند."

همسر این وکیل برجسته با اشاره به اینکه فقط هفته ای یکبار به شکل کابینی با آقای سیف زاده ملاقات دارد، تصریح می کند: "نگرانی که ما همیشه داریم این است که زندانی از حقوق خود که در قانون برشمرده شده، محروم است از جمله حق مکاتبه، حق ملاقات حضوری با خانواده و حق تماس تلفنی که خود آقای سیف زاده در لایحه ای هم که دادند به این موارد اشاره کرده اند."

گفتنی است، 39 تن از زندانیان سیاسی که نام محمد سیف زاده نیز در میان امضاء کنندگان است به وضعیت حاکم بر کشور اعتراض کرده و با صدور بیانیه‌ ای پیرامون انتخابات آتی مجلس، خاطرنشان کرده اند که " بنابر وظیفه اخلاقی و اعتقادی خود اعلام می کنیم که امروز گرم کردن تنور این انتخابات به هر شکل و بای نحو کان، کمک به استبداد و در تقابل با تحقق دمکراسی و تضمین حقوق بشر در کشور عزیزمان ایران است.

وكيل جواد لاري: مي خواهيم برگ را برگردانيم، حكم اعدام بايد ملغي شود!

وکیل جواد لاری، زندانی سیاسی محکوم به اعدام در مصاحبه اي اعلام کرد پرونده موکلش در شعبه 14 دیوان عالی کشور در دست بررسی و او به نقض مجدد حکم اعدام در این شعبه از دیوان عالی کشور امیدوار است.

منیژه محمدی همچنین برخی اخبار منتشر شده در سایت ها مبنی بر صدور حکم "اعدام غیر قابل عفو" برای موکلش را تکذیب کرد و گفت: موکلم به اعدام محکوم شده، پرونده اش در دیوان عالی کشور است و خانواده او نیز نامه ای به کمیسیون عفو وبخشودگی نوشته اند؛ ما از همه راهها از جمله تقاضای عفو برای نجات جان او اقدام خواهیم کرد و نمیدانیم برخی سایت ها با انتشار اخبار کذبی از این دست چه هدفی را دنبال میکنند.

جواد لاری، از شهریور 88 در بازداشت به سر می برد و از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده؛ به گفته وکیلش حکم اعدام او یکبار از سوی دیوان عالی کشور به علت نقص در تحقیقات نقض شده اما سه ماه پیش قاضی صلواتی، رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب بار دیگر برای آقای لاری حکم اعدام صادر کرده است.

خانم محمدی، وکیل جواد لاری در این زمینه میگوید: سال گذشته که حکم بر اعدام موکلم صادر شد ما اعتراض کردیم و پرونده به دیوان عالی کشور رفت. دیوان به دلیل نقص در تحقیقات حکم را نقض کرد و به شعبه بدوی فرستاد تا نقص تحقیقات را رفع کند. بار دیگر در شعبه 15 دادگاه انقلاب پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و دو بار دادگاه تشکیل شد و در نهایت باز حدود سه ماه پیش حکم اعدام صادر شد. ما باز هم اعتراض کردیم و پرونده مجددا به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد و همچنان منتظریم تا دیوان عالی کشور در این زمینه نظر دهد و امیدواریم بار دیگر حکم نقض شود.

او که روز گذشته برای پی گیری پرونده موکلش به دیوان عالی کشور مراجعه کرده بود. می گوید: روز گذشته متاسفانه نتوانستم خبری بگیرم اما بعد از تعطیلات و اوایل هفته مجددا به شعبه 14 دیوان عالی کشور که پرونده موکلم در آنجااست مراجعه خواهم کرد.


از او می پرسم آیا پیش از دادگاه شما به عنوان وکیل آقای لاری موفق به دیدار و دادن مشورت حقوقی به او شده بودید؟ می گوید: نه ما ملاقاتی نداشتیم و اجازه نداده بودند با او صحبتی بکنیم تنها چند دقیقه در دادگاه او را دیدیم و صحبت کردیم از طرفی آقای لاری در دادگاه کاملا به هم ریخته بود و تعادل روحی و روانی نداشت اینقدر به هم ریخته بود که اصلا دادگاه را جدی نمی گرفت و تمرکز لازم را هم نداشت و خیلی بد به سوالاتی که قاضی به صورت مستقیم از او می پرسید جواب میداد.


او سپس به صدور مجدد حکم اعدام برای موکلش اشاره می کند و می گوید: این حکم سه ماه پیش مجددا از سوی قاضی صلواتی صادر شده، پرونده به دیوان عالی کشور رفته و ما امیدواریم دیوان عالی کشور شرایط خاص آقای لاری را در نظر بگیرد او سالهای اخیر به شدت درگیر مسائل شخصی خودش بوده و هیچ گونه فعالیت سیاسی موثر نداشته و واقعا امیدواریم حکم اعدام نقض شود.

آقای لاری در بند 350 زندان اوین است و وکیلش میگوید: موکلم روحیه بسیار بالایی دارد و به نقض حکم بسیار امیدوار است و به اینکه حکم حبس سبکی بگیرد و به کانون خانواده اش بازگردد.

می پرسم آیا موکل شما از این طریق نیز در جهت نقض حکم اعدام پی گیری خواهد کرد؟ خانم محمدی می گوید: خانواده موکل من به کمیسیون عفو و بخشودگی نامه نوشته اند؛ اگر خدای ناکرده حکم اعدام موکلم در دیوان عالی کشور نقض نشود و تایید شود کمیسیون عفو و بخشودگی تنها راه باقیمانده است و ما قطعا این راه را نیز خواهیم رفت و هم موکلم و هم من به عنوان وکیل ایشان و هم خانواده ایشان از این مسیر نیز پی گیری خواهیم کرد. مساله برای ما نجات جان موکلم است و نقض حکم اعدام و امیدواریم دیوان عالی کشور این حکم را نقض کند.

احضار پیمان عارف به دادسرای اوین

شعبه دوم بازپرسی دادسرای مستقر در زندان اوین پیمان عارف، فعال سیاسی را به دلیل نامعلومی احضار کرد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این عضو سازمان دانش آموختگان جبهه ملی که به تازگی با تبرئه در پرونده اخیر از زندان آزاد شده است مجددا به دادسرای اوین احضار شده است.
بر اساس احضاریه کتبی پیمان عارف موظف است در عرض سه روز خود را به دادسرای اوین معرفی کند.

دادگاه کیفری استان تهران دو نفر را به اعدام محکوم کرد

شعبه ۷۹ دادگاه کیفری‌ استان تهران، به ریاست قاضی محمدی‌ کشکولی دو نفر را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و ۵۰ سال حبس محکوم کرد.
به گزارش فارس، این پرونده از سال ۸۴ و با شکایت زنی به پلیس آگاهی کرج گشوده شد. هم‌چنین در حالی حکم اعدام برای دو متهم پرونده صادر شده است که گفته می‌شود دسردسته باند ربودن و تجاوز به زنان کرجی همچنان متواری است.
بر اساس این گزارش سه نفر به نام‌های "مهدی"، "امید" و "حسن" زنان را سوار بر پیکان سفید رنگ خود کرده و بعد به بیابان‌های اطراف کرج می‌بردند و آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. سپس پول‌ها و طلاهای این زنان را به سرقت برده و آن‌ها را رها می‌نمودند.
گفتنی است با توجه به متواری بودن متهم اصلی این پرونده، پرونده وی همچنان در دادگستری استان البرز مفتوح است.

حمیده فرج زاده به زندان مرکزی تبریز منتقل شد

حمیده فرج زاده فعال سیاسی آذربایجانی برای گذراندن مدت باقیمانده ی حکم حبس اش به زندان مرکزی تبریز رفت.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا از تبریز، این فعال سیاسی سال گذشته در جریان دستگیری گسترده فعالین سیاسی آذربایجانی در اورمیه دستگیر و به اطلاعات تبریز منتقل شد و بیش از ۳ماه در سلول انفرادی تحت شکنجه و بازجویی های شبانه روزی قرار داشت.
وی پس از ۵ ماه به قید وثیقه ی ۲۲۰ میلیونی آزاد شد. شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز وی را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرده بود که با احتساب مدت ۵ ماهه ی زندان موقتش ۱ ماه از حکم فوق باقی مانده بود که وی صبح امروز برای سپری کردن ۱ماه مذکور خود را به زندان تبریز معرفی کرد.
لازم به ذکر است این فعال سیاسی پس از دستگیری در سال گذشته از محل کار خود در بیمارستان طالقانی اورمیه نیز اخراج شده بود. وی دانش آموخته ی دانشگاه علوم پزشکی ایران است.
چندی قبل نیز یونس سلیمانی از متهمین همین پرونده برای گذراندن ۴۰ روز باقیمانده از حبس اش خود را به زندان اردبیل معرفی کرده بود.
این فعال دانشجویی نیز محکوم به ۶ ماه حبس تعزیری شده بود که نزدیک به ۵ ماه آن را سال گذشته در بازداشت موقت و زندان انفرادی تبریز سپری کرده بود. یونس سلیمانی در هنگام بازداشت و تحت شکنجه ی بازجویان و پس از شوک الکتریکی وارد بر بدنش دچار حمله قلبی شده بود.

محکومیت سه شهروند مهابادی به ۱۵ سال زندان

دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد سه شهروند مهابادی به نام‌های "منصور دریانوش"، "شورش شکری افشار" و "ولی افشاری" را به حبس محکوم کرد.

به گزارش موکریان نیوز، دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد سه شهروند اهل مهاباد، به نام‌های منصور دریانوش، شورش شکری افشار و ولی افشاری را هر کدام را به اتهام همکاری با یکی از احزاب کردی به ۵ سال حبس محکوم نموده است.

یادآور می‌گردد این افرد حدود یک سال پیش در مهاباد و بوکان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و هم اکنون نیزدر زندان‌های مهاباد و ارومیه تحمل حبس می‌نمایند.

اخراج یک دانشجوی بهائی از دانشگاه گرگان

درسا اله‌وردی دانشجوی بهایی ورودی ۹۰ رشته‌ی مهندسی مکانیک ماشین‌های کشاورزی دانشگاه گرگان از دانشگاه اخراج شد.
به گزارش جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی، این دانشجو در روز ۳۰ آبان‌ماه امسال طی تماس تلفنی متوجه می‌شود که به دلیل نقص پرونده باید به سازمان سنجش مراجعه کند. روز دوم آذر ماه در پی مراجعه این دانشجو، به وی ابلاغ می‌شود که به دلیل اعتقاد به "آیین بهائی" از دانشگاه اخراج شده است.
لازم به توضیح است که تنها در سال ۱۳۹۰ بیش از ۲۰ دانشجوی بهائی به دلیل "اعتقاد به آئین بهائی" از دانشگاه‌های مختلف نظیر صنعتی اصفهان، صنعتی شریف و دانشگاه شیراز اخراج شدند. از این جمله می‌توان به روح‌الله تشکر، بشیر تشکر، البرز نورانی، آوا توکلی، مونا مومنی، ارکیده آقایی، حنانه کنعانی، هومن رحمانیان، ملیکا وزیرزاده، نورا سهرنگی، فرنود جهانگیری، پویا محمّدی، شیده آبادی، دلارا دارابی، صهبا متحدین، سمیرا غلامی، شیما رنجبر، شادی مودی و نگار صالحی اشاره کرد.
گفتنی ست که ده‌ها دانشجوی بهائی دیگر نیز امسال به دلیل "نقص پرونده" در مرحله انتخاب رشته از ورود به دانشگاه محروم شدند.

احضار محمد حسن یوسف پورسیفی به دادسرای اوین

دکتر محمد حسن یوسف پورسیفی بار دیگر برای ارائه آخرین دفاعیه خود به شعبه سوم بازپرسی دادگاه شهید مقدسی «اوین» فراخوانده شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا از تهران، اتهامات وی اقدام علیه امنیت ملی بخاطر عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر- توهین به مقدسات - تبلیغ علیه نظام - اجتماع و تبانی و نشر اکاذیب علیه نظام عنوان شده است.
یوسف‌پور فعال حقوق بشر و عضو روابط عمومی جمعیت کودکان کار و خیابان است که اواخر تیرماه سال جاری بعد از یک ماه بازداشت در بند دو الف سپاه و بند ۳۵۰ اوین به قید وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی تا موعد دادگاه بطور موقت آزاد شده بود.
شایان ذکر است که وی آخرین دفاعیه خود را روز قبل از آزادی‌اش به شعبه ذکر شده ارائه کرده و کلیه اتهامات وارده را رد کرده بود.

محکومیت دو نفر از اعضای سندیکا شرکت واحد به جزای نقدی

دو تن از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به سه میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
به گزارش تارنمای سندیکا، علی اکبر نظری و مرتضی کمساری از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که در مورخه ۸۹/۹/۲ از طرف بازپرسی شعبه دوم امنیت مستقر در اوین احضار و بازداشت شدند و پس از ۳۶روز با قید کفالت ازاد شده بودند،
پس از رسیدگی در دادگاه ویژه کارکنان دولت با محکومیت سه میلیون ریال جزای نقدی مواجه شده که بعد از اعتراض اقایان نظری و کمساری در دادگاه تجدید نظراین حکم تایید و با حضور نامبردگان اجرا شد

دو تن از دروایش گنابادی در تهران و شیراز بازداشت شدند

صبح امروز دو تن از دراویش گنابادی در شهرهای شیراز و تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار مجذوبان نور، ساعت شش صبح امروز مورخ ۲۱ دی‌ماه مامورین امنیتی به همراه حکم قضایی و با مراجعه به منزل خانم سیمین نعمت اللهی از دراویش گنابادی در تهران ایشان را بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل کرده‌اند.
در حکم بازداشت خانم نعمت اللهی اتهام ایشان تبلیغ علیه نظام ذکر شده بود.
طبق این گزارش آقای کسری نوری نیز ساعت ۴۵: ۶دقیقه در منزلشان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند. آقای کسری نوری که از دراویش گنابادی ساکن شهر شیراز هستند صبح امروز توسط ۵ مامور امنیتی بازداشت شدند.
شایان ذکر است این بازداشت بدون ارائه حکم قضایی صورت گرفته و تا کنون پیگیری خانواده این درویش گنابادی برای اطلاع از وضعیت و محل نگهداری ایشان بی‌نتیجه مانده است.

٣ زندانی سیاسی کورد در معرض خطر اعدام قرار گرفتند

بنا به گزارشی دریافتی از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پس از درخواست دادستانی دادگاه "انقلاب" برای صدور حکم اشد مجازات، ٣ زندانی سیاسی کرد به نامهای چنگیز قدم خیر، شورش رضایی و فردین فرجی در معرض خطر جدی صدور حکم اعدام قرار دارند.

بنا به این گزارش، سه فعال سیاسی کرد بنامهای شورش رضایی، فردین فرجی و چنگیز قدم خیر که در اواخر خرداد ماه سال ١٣٩٠ توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شده بودند با پرونده سازی بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در معرض خطر صدور حکم اعدام قرار دارند.

محمد حسین رضایی معروف به خسرو فعال سیاسی که در ١٧خرداد امسال مابین روستاهای چشمیر و بوریر شهرستان سروآباد هدف اثابت گلوله نیروهای اطلاعات سپاه قرار گرفت و در حالی که زخمی شده بود به بازداشتگاه اطلاعات سنندج منتقل شد و مدتی پیش هم به زندان مریوان انتقال داده شد.

چنگیز قدم و فردین فرجی نیز در ١٩ خرداد در حوالی شهر سنندج توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر و به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شدند. این دو زندانی سیاسی کورد بشدت مورد آزار و شکنجه قرار گرفتند و هم اکنون نیز در زندان مرکزی شهر سنندج بسر میبرند.

گفتنی است که این سه فعال سیاسی تحت فشار و شکنجه های شدید اطلاعات مجبور به اعتراف تلوزیونی در پرس تی فی تلویزیون انگلیسی زبان و بین المللی جمهوری اسلامی ایران شدند.

دستگیری اعضای کمیته دفاع از رضا شهابی محکوم است آخرین خبر از وضعیت نابسامان رضا شهابی

شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا از اعضای کمیته دفاع از رضا شهابی، کارگر و عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران در شهر سنندج برای چندمین روز در بازداشت به سر میبرند و دستگاه قضایی برای آزادی موقت آنها قرار وثیقه ی 80 میلیونی صادر کرده است.

تنها جرم شریف ساعد پناه که یکی از فعالان کارگری خوشنام و زحمت کش در شهر سنندج می باشد و نیز تنها گناه مظفر صالح نیا دفاع از حق و حقوق انسانی و ابتدایی برای خود و دیگر هم طبقه ای هایشان می باشد.ادامه ی بازداشت ساعد پناه و صالح نیا به هر بهانه و انگ واهی از سوی تمامی اعضای کمیته دفاع از رضا شهابی محکوم میباشد و ما خواستار آزادی ایشان و پایان دادن به پرونده ی قضایی ایشان هستیم.

همچنین لازم به ذکر است که رضا شهابی کاملا بلاتکلیف در بخش جراحی اعصاب در بیمارستان امام خمینی به حال خود رها شده است و چندین بار دچار خونریزی از بینی شده است.پزشکان متوجه شده اند که این خونریزی ها در اثر صدمه دیدن رضا در دوران بازجویی در اوین میباشد.و مشخص شده که در اثر ضربات شدیدی که به سر او وارد آورده اند ضایعات و صدمات جبران ناپذیری در ناحیه ی سر و در اعصاب و مغز او به جا گذاشته اند.

پزشکان اعلام کرده اند که اکنون متوجه شده اند برای آمادگی برای عمل جراحی ضروری است علاوه بر دیگر بهبودی ها، این ضایعات مغزی ایجاد شده در اثر ضربه زدن به سر رضا نیز بهبود یابد.

بدین ترتیب هر روزه مشکل جسمی حاد ِ جدیدی توسط پزشکان کشف میشود که همگی مربوط به آزار و اذیت هایی است که در بازجویی ها و در زندان بر سر رضا شهابی آورده اند.

کمیته دفاع از رضا شهابی – چهارشنبه 21 دیماه 90

شماره تلفن سخنگوی کمیته دفاع از رضا شهابی ، آقای محمود صالحی : 09188747104

k.d.shahabi@gmail.com