۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

دروغي ديگر از احمدي نژاد/ دستگاه هاي دولتي پشت آمنه بهرامي را خالي كردند!

آمنه بهرامی، قربانی اسیدپاشی در حالی برای انجام عمل جراحی به کشور اسپانیا سفر کرده که دستگاه های دولتی ازانجام وعده های خود برای پرداخت هزینه درمان وی سرباززده اند.

یک روز پس از آن که پزشکان اسپانیایی حاضر نشدند آمنه بهرامی را بدون پول جراحی کنند با پادرمیانی یکی از پزشکانش او به اتاق عمل رفت و بصورت نسیه جراحی شد. او با اشاره به خلف وعده دستگاه های دولتی برای تامین هزینه های درمانی اش گفته است:

هزینه جراحی که حدود ۲۳ هزار یورو می‌شود در کشور اسپانیا از سوی دستگاههای دولتی به من برسد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

او گفته است: دفتر رییس [دولت] هم از پرداخت کمک به من خودداری کرده است و عنوان شد «از همان افرادی پول بگیر که قول کمک را به تو داده‌اند».

احمدی نژاد، در ملاقات با آمنه بهرامی، گذشت از قصاص مردی را که به چهره او اسید پاشیده بود ستوده بود و بعد از آن خبر از وعده های حمایتی و تامین هزینه های درمان او آمد.

خانم بهرامی پس از عمل جراحی با گلایه از افراد و سازمان‌هایی که وعده‌هایشان برای کمک به او را عملی نکردند،در مورد آخرین وضعیت خود پس ازعمل جراحی گفت:چون پوستم مشکل داشت امروز (جمعه) پزشکان زیر گردن تا شکمم را عمل کردند. هزینه این عمل هشت هزار یورو بود.

پزشکم توانست برایم د هزار یورو تخفیف بگیرد. سه هزار یورو هم از یکی از دوستانم قرض گرفتم اما سه هزار یوروی دیگر هم بدهکارم. در واقع پزشکان اسپانیایی نسیه عملم کردند.

او با یادآوری اینکه بعد از این که مجید را بخشیده است افراد زیادی به او قول کمک دادند، اما از هیچ کدام خبری نشد، گفته است:باید چند عمل جراحی دیگر انجام شود که عمل بعدی به چشمم مربوط می‌شود که بسیار پیچیده است و پزشکان می‌گویند اگر این عمل موفقیت‌آمیز باشد و مشکلی پیش نیاید تا اردیبهشت ماه حتی ممکن است به مقدار خیلی کمی هم بینا شوم.در این بخش از جراحی قرار است همراه پروتز یک چیپ هم داخل چشمم کار بگذارند که احتمال بینا شدن او رابالا می‌برد.

آمنه هزینه عمل‌های بعدی خود را حدود پانزده هزار یورو ذکر کرده و اظهار امیدواری نموده که تا فرصت دارد افرادی که قول کمک دادند، به وعده خود عمل کنند تا بتواند درمان شود.
او افزوده است: شرایط اینجا بسیار سخت است. امیدوارم این فرصت از بین نرود.


هفت سال پیش، مردی که در خواستگاری از خانم بهرامی ناکام مانده بود، به قصد انتقام به صورت این زن جوان اسید پاشید و بعدا دادگاه این فرد را به قصاص محکوم کرد.صدور حکم قصاص که به معنی پاشیدن اسید به صورت این مرد بود بازتاب گسترده ای در داخل و خارج از ایران داشت اما در زمان اجرای حکم، خانم بهرامی فرد مجرم را بخشید و از پاشیدن اسید به صورت او خودداری ورزید.

آمنه ۱۰روز قبل به اسپانیا سفر کرد. معاینه‌های اولیه توسط پزشکان اسپانیایی نشان می‌داد شرایط برای انجام بیستمین عمل جراحی روی صورت آمنه مهیا است. از سویی طبق وعد‌ه‌های داده شده قرار بود هزینه عمل جراحی‌اش که ۲۳ هزار یورو برآورد می‌شد تا پیش از انجام عمل برای او فرستاده شود.

بر این اساس، طبق برنامه‌ریزی گروه پزشکی، آمنه در بیمارستان بستری شد تا روز پنج‌شنبه چشم چپش را به تیغ جراحان بسپارد. او که امیدوار بود پیش از شروع جراحی هزینه عمل را دریافت کند.

انتظارش با بدقولی دستگاه های دولتی مواجه شد تا پزشکان از انجام عمل خودداری کردند و درحالی که همه چیز برای درمان آمنه مهیا بود او بدون انجام جراحی از اتاق عمل خارج شد.

او این بار تلاش کرد از طریق پزشک معالجش که او را از قبل می‌شناخت مسئولان بیمارستان را برای انجام عمل جراحی متقاعد کند. بالاخره پادرمیانی پزشک اسپانیایی ثمربخش شد و مسئولان بیمارستان قبول کردند آمنه هزینه عمل جراحی را چند روز بعد پرداخت کند. به این ترتیب عصر دیروز آمنه به اتاق عمل منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر