۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

دو جوان در ملاءعام در قزوین به دار آویخته شدند


Public execution of two prisoners in Qazvin city of Iran, Today 29.12.2011

خبرگزاری هرانا - دو مرد جوان به نام‌های "علی" ۳۹ ساله متاهل و "محمد" ۳۷ ساله و مجرد بامداد امروز پنج شنبه، هشتم دی ماه در خیابان نواب جنوبی شهر قزوین، جنب حمام یاقوت به دار آویخته شدند.

حکم اعدام دو تن در ملاءعام در قزوین به اتهام قتل چهار عضو یک خانواده در اسفند ماه سال گذشته و بر اساس رای شعبه‌ی دوم دادگاه کیفری استان قزوین صورت گرفته است.

بر اساس گزارش جام‌جم آنلاین، یکی از مقتولین به نام "رضا" دوست "علی" بوده که عکس‌های خانوادگی وی را برداشته و تهدید به انتشار آن‌ها کرده بود. در پی همین امر "علی" تصمیم به قتل رضا می گیرد که در این راستا و برای مخفی نگاه‌داشتن قتل مجبور به کشتن سه نفر دیگر از اعضاء خانواده مقتول از جمله دو کودک شش و ۱۳ ساله وی با مشارکت "محمد" نیز می‌شود.

قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین و چهار قاضی مستشار در فروردین ماه سال جاری، متهمِ نخست به نام "علی" را به اتهام مشارکت و مباشرت در قتل‌ها به دو بار قصاص نفس در ملاءعام و به خاطر معاونت در قتل عمدی به ۱۵ سال حبس، مشارکت در دفن اجساد به یک سال حبس، مباشرت در سرقت اموال به دو سال حبس و رد مال به ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد.

دیگر متهم نیز به نام محمد به اتهام مشارکت و مباشرت در سه فقره قتل به سه بار قصاص در ملاعام و مشارکت در دفن اجساد به یک سال حبس محکوم شد.

احکام صادره از سوی قضات دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و به واحد اجرای احکام استان قزوین ارسال شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر