۱۳۹۰ آذر ۲۵, جمعه

رضا شهابي همچنان در اعتصاب غذا بسر ميبرد

 بنا بر خبر منتشر شده از سوي سنديكاي كارگران شركت واحد رضا شهابي عضو هيات مديره اين سنديكا با پيگيري خانواده اش جهت معالجه بيماري آرتروز خود روز سه شنبه ٢٢ آذربه بيمارستاني در تهران منتقل گرديد و در آنجا  توسط پزشكان متخصص معاينه و ادامه رسيدگي كامل به بيماري وي  روز هاي بعد موكول گرديد. رضا در اعتراض به ادامه بازداشت خود در زندان از اول آذر ماه در اعتصاب غذا به سر ميبرد و وضعيت جسمي او وخيم است. در اين رابطه سنديكاي شركت واحد ضمن اعلام حمايت از رضا شهابي همكار خود، از او خواستار پايان دادن به اعتصاب غذايش شده است. در اين بخش از اطلاعيه شركت واحد آمده است:
"اعضاي سنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه ضمن حمايت از عضو بازداشتي خود  از رضا مي خواهد براي حفظ سلامتي خود اعتصاب غذاي خود را بشكند تا پزشكان بتوانند رسيدگي هاي تكميلي را با آرامش خيال به نتيجه برسانند ".

همچنين بهنام ابراهيم زاده يكي ديگر از كارگران زنداني كه به ٥ سال زندان محكوم شده و همچون رضا شهابي از ٢٢ خرداد ٨٩ تا كنون در زندان است، طي پيامي در همبستگي با رضا  ضمن درخواست از او به پايان دادن به اعتصاب غذ، خواهان رسيدگي به وضعيت وخيم جسمي رضا شده و اعلام ميكند كه در صورتيكه به وضع رضا رسيدگي نشود، او نيز به اعتصاب غذايش كه از ٢٣ آذر آغاز كرده است ادامه خواهد داد. متن پيام بهنام ابراهيم زاده ضميمه است.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی همچون همكاران، همچون بهنام ابراهيم زاده و  ديگر دوستداران رضا شهابی از او میخواهد که به اعتصاب غذاي خود خاتمه دهد. ما از همه كارگران و همگان ميخواهيم كه رضا شهابي و كارگران زنداني را مورد وسيعترين حمايت خود قرار دهند. اعتراض خود را  به فشارهاي جمهوري اسلامي بر زندانيان سياسي اعلام دارند و خواهان آزادي فوري و بدون قيد و شرط همه كارگران زنداني، رضا شهابي، بهنام ابراهيم زاده، ابراهيم مددي، علي نجاتي، رسول بداغي و همه زندانيان سياسي از زندان شوند.


كمپين براي آزادي كارگران زنداني
٢٤ آذر ١٣٩٠، ١٥ دسامبر ٢٠١١

Shahla_daneshfar@yahoo.com
Bahram.Soroush@gmail.com
http://free-them-now.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر