۱۳۹۰ آذر ۱۹, شنبه

زنی در خمین همسرش را به علت ازدواج مجدد با اسید سوزاند

زنی در خمین همسرش را به علت ازدواج مجدد با اسید سوزاند

زن جوانی در شهرستان خمین و در پاسخ به ازدواج دوم همسرش، او را در خواب با اسید سوزاند.

بر اساس گزارش رسانه‌های دولتی این زن که در بازجویی‌های به عمل آمده به اسید پاشی بر روی صورت همسرش هنگامی که وی خواب بوده، اعتراف کرده و علت این امر را ازدواج مجدد همسرش ذکر کرده، توسط پلیس آگاهی شهرستان خمین بازداشت شده است.

این زن در بازجویی به پلیس گفته است: "شوهرم بدون اطلاع من با زنی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. اختلاف‌هایمان از‌‌ همان موقع آغاز شد و درصدد انتقام از شوهرم بودم."

وی افزود: "وقتی شوهرم از خانه هوویم به دیدن من آمد، تصمیم گرفتم نقشه‌ام را عملی کنم و پس از تهیه اسید، وقتی او خوابید، بالای سرش رفتم و به صورتش اسید پاشیدم. به خاطر سوزش صورت و چشمانش از خواب بیدار شد و با فریاد کمک می‌خواست و..."

گفتنی ست که مرد مصدوم از ناحیه صورت بشدت آسیب دیده و در عین بی‌هوش توسط ماموران پلیس به بیمارستان منتقل شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر