۱۳۹۰ دی ۱۲, دوشنبه

دو زن در تهران و سیستان و بلوچستان مورد تجاوز قرار گرفتند

گزارش‌ها حاکی از این است که دو زن در سیستان و بلوچستان و تهران، در طی ماه‌های اخیر توسط مردانِ ناشناس مورد آزار و اذیت جنسی(تجاوز) قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها پس از این اتفاق به قتل نیز رسیده است.

به گزارش روزنامه‌ی همشهری، در تاریخ دوم آذرماه سال جاری در استان سیستان و بلوچستان، پس از اعمال آزار و اذیت جنسی بر یک خانم معلم، اینکه ردی از خودشان بر جا نگذارند، او را به قتل رساندند.
بر اساس این گزارش خانم معلم روستایی کوچک در حوالی شهرستان سرباز در حین بازگشت از روستایی در نزدیکی همان حوالی، با ۲ جوان موتورسوار روبه‌رو شد و مورد آزار و اذیت این افراد قرار دادند.

این دو تن پس از آن هم برای اینکه ردی از خودشان برجا نگذارند، با ضربات سنگ، زن بی‌گناه را به قتل رساندند و سوار بر موتورشان، پا به فرار گذاشتند.

صبح روز بعد، وقتی بچه‌های دبستانی قصد داشتند از مسیر میانبر خودشان را به روستای همسایه برسانند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند. آنها جسد بی‌جان و غرق خون خانم معلم جوان را دیدند و وحشت‌زده، ماجرا را به والدین‌شان خبر دادند.

در همین زمینه ، سوم آبان ماه سال جاری دو مرد افغانی در منطقه سعادت آباد زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.

بنا بر گزارش روزنامه‌ی خراسان، شاکی این پرونده زنی به نام سیماست که گفته می‌شود استاد دانشگاه است.

وی این واقعه را این طور شرح داده است: "ساعت حدود ۶ عصر بود که از خانه‌ام بیرون رفتم. در نزدیکی خانه‌ام یک پل عابر پیاده وجود دارد. من چند قدم روی پل رفتم اما چون دو نفر را دیدم که از آن سوی پل وارد شدند، ترسیدم و برگشتم اما آن‌ها خود را به من رساندند و با تهدید چاقو من را به پایین پل بردند."

نامبرده افزود "من جیغ می‌کشیدم و کمک می‌خواستم اما چون آن‌جا محل خلوتی است هیچ‌کس صدایم را نمی‌شنید. آن‌ها من را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار دادند و بعد از حدود نیم ساعت در حالی که گردنبند و پول‌هایم را دزدیده بودند من را که هوشیاری کامل نداشتم رها و به ساختمان نیمه‌کاره فرار کردند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر